یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

تهدید استقلال به جایی نرسید| آبی‌ها با ۲ بازی بیشتر در دربی ۹۴!

  • کد خبر: ۵۳۹۷۰
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
تهدید استقلال به جایی نرسید| آبی‌ها با ۲ بازی بیشتر در دربی ۹۴!
باشگاه استقلال بار‌ها هشداردارده بود در دربی باید تعداد بازی‌های دو تیم یکسان باشد، اما سازمان لیگ بدون توجه به این هشدار اعلام کرد که دربی درتاریخ ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پیش از آنکه برنامه دربی ۹۴ اعلام شود سران باشگاه استقلال به خصوص پرویز مظلومی بار‌ها هشدار دادند که اگر بازی‌های رقیب سنتی با این تیم یکسان نباشد در شهرآورد حاضر نخواهند شد، اما برنامه ریزان لیگ بدون توجه به هشدار‌های باشگاه استقلال رسما اعلام کردند این بازی در تاریخ ۲۲ دی ماه برگزار می‌شود ودو تیم موظفند دراین زمان رخ در رخ هم قرار بگیرند. باشگاه استقلال پیش ازآنکه تاریخ قطعی برگزاری دربی ۹۴ اعلام شود روی دو موضوع تاکید داشتند. اولی برگزاری بازی پرسپولیس با سپاهان که نظر آن‌ها بازی سنگینی محسوب می‌شود و شرط بعدی یکسانی تعداد بازی‌های دو تیم.


دربرنامه‌ای که برای پرسپولیس اعلام شده این باشگاه تا قبل از دربی به مصاف ذوب آهن وسپاهان خواهد رفت. این دو بازی در تاریخ ۱۱ و ۱۶ دی ماه در تهران برگزار می‌شود. ضمن اینکه بازی بعد از دربی پرسپولیس مقابل فولاد هم در تهران انجام می‌شود که این شیوه برنامه ریز جای شگفتی دارد و مشخص نیست که چرا چنین برنامه‌ای برای سرخ‌ها نوشته شده است.


این وضعیت درحالی است که استقلال چهارشنبه به سیرجان می‌رود تا مقابل گل گهر بازی کند. بعد از آن استقلال در تاریخ ۱۵ دی ماه میزبان تیم آلومینیوم اراک است، اما بازی بعد از دربی استقلال هم خارج از خانه برگزار می‌شود وآبی‌ها دغدغه سفر به تبریز و بازی با تراکتور را خواهند داشت.


حالا باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی‌ها بازهم اعتراض خواهند کرد یا این تهدید فروکش کرده است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->